Dostępność Dostępność Dostępność
  • A A A
  • A
Caritas Archidiecezji Gdańskiej prowadzi działalność charytatywną i humanitarną w zakresie potrzeb duchowych i materialnych człowieka, mając na uwadze godność każdej osoby ludzkiej.

Oferty pracy

Zatrudnimy psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Krzywym Kole

Zatrudnimy psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Krzywym Kole

Placówka: Centrum im. św. Matki Teresy z Kalkuty w Krzywym Kole

Adres: Krzywe Koło 36, 83-022 Krzywe Koło, gm. Suchy Dąb

Zadania :

  • zapewnienie wsparcia psychologicznego,
  • prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych,
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z uczestnikami,
  • wspieranie uczestników z chorobami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną,
  • rozpoznawanie i diagnozowanie potrzeb uczestników,
  • tworzenie i realizacja programów psychologicznych,
  • prowadzenie dokumentacji pracy psychologa (programy, oceny, dziennik),
  • współpraca w zespole wspierająco-aktywizującym.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • życzliwy i pełen wyrozumiałości stosunek do osób z niepełnosprawnościami,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • punktualność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • niekaralność (wymagamy KRK),
  • doświadczenie mile widziane.

Oferujemy:

  • zatrudnienie od października br. na umowę o pracę,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00,
  • realny wpływ na organizację pracy,
  • możliwość rozwoju,
  • życzliwą atmosferę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: centrumkrzywekolo@caritas.gda.pl lub telefonicznie: 535 145 070

Odnośnik do ogłoszenia:https://www.caritas.gda.pl/ogloszenia/oferty-pracy/zatrudnimy-psychologa-w-srodowiskowym-domu-samopomocy-w-krzywym-kole/

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

Poszukujemy pracowników Ośrodka Wsparcia i Testów dla osób z niepełnosprawnością w Pruszczu Gdański

Poszukujemy pracowników Ośrodka Wsparcia i Testów dla osób z niepełnosprawnością w Pruszczu Gdański

Caritas Archidiecezji Gdańskiej prowadzi działalność charytatywną i humanitarną w zakresie potrzeb duchowych i materialnych człowieka, mając na uwadze godność każdej osoby ludzkiej.

Aktualnie szukamy osób, które zaangażują się w organizowanie i prowadzenie nowo tworzonej placówki działającej na rzecz osób z niepełnosprawnościami Ośrodka Wsparcia i Testów w Pruszczu Gdańskim

Czekamy na Ciebie, jeżeli:

– chcesz pracować na rzecz osób niepełnosprawnych,

– interesują się nowoczesne technologie wspierające funkcjonowanie osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności,

– jesteś otwarty na elastyczne godziny pracy i chcesz się dokształcać;

Opis placówki:

adres: ul. Wojska Polskiego 5, Pruszcz Gdański;

Ośrodek Wsparcia i Testów będzie miejscem, w którym osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z usługi doradczej i eksperckiej w zakresie wypożyczanej technologii wspomagającej.

Zostanie on wyposażony w sprzęty, urządzenia i oprogramowanie przeznaczone do testowania i wypożyczania przez osoby korzystające.

Ogólne zadania całego zespołu OWiT polegają na:

  1. zapewnieniu funkcjonowania Ośrodka przez 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie;
  1. świadczeniu porad i doradztwa osobom z niepełnosprawnościami w zakresie doboru i optymalnego wykorzystania technologii wspomagających dostosowanych do ich aktualnych potrzeb,
  2. świadczeniu porad członkom rodzin i opiekunom osób z niepełnosprawnościami, w tym w zakresie potencjału wykorzystania technologii asystujących w życiu codziennym;
  3. świadczeniu specjalistycznych konsultacji i wydawanie opinii eksperckich w zakresie wsparcia i diagnozy OzN zgodnie z aktualnymi, indywidualnymi potrzebami;
  4. świadczeniu porad i doradztwa dla pracodawców, podmiotów, w tym jednostek systemu oświaty, zgłaszających potrzeby wsparcia OzN w zakresie działań związanych z likwidacją barier funkcjonalnych,
  5. prezentowaniu korzyści wynikających ze stosowania technologii wspomagających w takich obszarach jak: komunikowanie się, dostęp do informacji, nauka, praca itp.
  6. prowadzeniu wstępnych instruktaży (do 1h) w zakresie obsługi sprzętów, urządzeń i oprogramowań dla OzN w siedzibie OWiT i poza placówką,
  7. prowadzeniu szkoleń (powyżej 1h) w zakresie obsługi sprzętów, urządzeń i oprogramowań dla OzN w siedzibie OWiT i poza placówką,
  8. przeprowadzaniu testów sprzętów, urządzeń i oprogramowań w siedzibie OWiT i poza placówką, z uwzględnieniem obsługi w ramach programu Wypożyczalnia;
  9. prowadzeniu wypożyczalni sprzętów, urządzeń i oprogramowania w celu ich użytkowania przez OzN w warunkach domowych;
  10. prowadzeniu działań informacyjnych i wydarzeń promocyjnych we współpracy z Oddziałami PFRON,
  11. pomocy beneficjentom w zakładaniu profili zaufanych i kont w systemie SOW, pomoc w wypełnianiu wniosków o wypożyczenie technologii wspomagających, o uzyskanie dofinansowań ze środków PFRON, z uwzględnieniem obsługi w ramach programu Wypożyczalnia.

POSZUKIWANI PRACOWNICY:

  • Kierownik OWiT (umowa o pracę) – 1 etat, zatrudnienie od listopada 2025 do grudnia 2027;
  • Pracownik OWiT (umowa o pracę) – 1 etat, zatrudnienie od stycznia 2026 do grudnia 2027;
  • Pracownik OWiT (umowa o pracę) – 0,5 etatu, zatrudnienie od stycznia do grudnia 2026;
  • Pracownicy OWiT (umowa cywilnoprawna) – współpraca od stycznia 2026 do grudnia 2027, liczba godzin ustalana indywidualnie w zależności od możliwości pracownika oraz potrzeb Ośrodka;
  • Informatyk (umowa cywilnoprawna) – współpraca od stycznia 2026 do grudnia 2027, śr. 10h/m-c;

Wymagania (nie dotyczy informatyka):

Minimalne kwalifikacje i kompetencje:

1)     wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe magisterskie;

2)     minimum 5-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością, ze szczególnym potrzebami;

3)     obowiązkowe umiejętności i kompetencje:

  1. a) znajomość specyfiki określonych rodzajów niepełnosprawności,
  2. b) kompetencje diagnostyczne, polegające na umiejętności dokonywania wstępnej i bieżącej diagnozy potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  3. c) kompetencje dotyczące umiejętności dostosowania i dopasowania technologii asystujących do indywidulanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  4. d) wysokie kompetencje interpersonalne,
  5. e) dobra umiejętność obsługi standardowych urządzeń elektronicznych i korzystania z aplikacji komputerowych,
  6. f) gotowość do podniesienia kompetencji i kwalifikacji zawodowych z zakresu technologii wspomagających.

Wymogi pożądane (nieobowiązkowe) wobec kadry OWiT:

1)     wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, tyflopedagogika, oligofrenopedagogika, surdopedagogika, pedagogika terapeutyczna, pedagogika korekcyjna, pedagogika resocjalizacyjna lub innych specjalizacji związanych z pracą na rzecz osób niepełnosprawnych;

2)     bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi aplikacji asystujących;

3)     umiejętność obsługi specjalistycznych urządzeń wspomagających;

4)     znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawne wyszukiwanie i rozumienie informacji związanych z osobami z niepełnosprawnościami oraz technologiami wspomagającymi;

5)     znajomość alternatywnych metod komunikacji np.: pisma Braille’a, polskiego języka migowego.

Informacje dodatkowe:

Kierownik OWiT:

Zadania:

– organizacja pracy placówki,

– kierowanie zespołem,

– zapewnienie ciągłości pracy placówki zgodnie z Modelem funkcjonowania Ośrodków Wsparcia i Testów w ramach programu pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”;

– prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych,

– obsługa odbiorców zadania;

– realizacja założeń projektu w tym osiąganie wskaźników;

– zarządzanie budżetem placówki i współpraca z działem księgowości;

– współpraca z działem kadr w zakresie przygotowywania umów dla zatrudnianych współpracowników;

– zadania obejmują konieczność pracy poza siedzibą Ośrodka.

Wymagania dodatkowe:

– doświadczenie w zarządzaniu minimum 1 rok,

– dobra znajomość pakietu Office,

– wysokie umiejętności organizacyjne i administracyjne,

Pracownicy OWiT (umowa o pracę):

Zadania:

– zapewnienie ciągłości pracy placówki,

– udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w zakresie doboru, testowania i wypożyczenia sprzętów, urządzeń i oprogramowania;

– prowadzenie konsultacji indywidualnych oraz prezentacji grupowych,

– zadania obejmują konieczność pracy poza siedzibą Ośrodka.

 Pracownicy OWiT (umowa cywilnoprawna)

Zadania:

– udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w zakresie doboru, testowania i wypożyczenia sprzętów, urządzeń i oprogramowania;

– prowadzenie konsultacji indywidualnych oraz prezentacji grupowych,

– zadania obejmują konieczność pracy poza siedzibą Ośrodka.

Informatyk (umowa cywilnoprawna)

Zadania:

– serwisowanie i naprawa sprzętów,

– konfiguracja oprogramowania,

– doradzanie personelowi.

Prosimy osoby zainteresowane o przesłanie CV na adres: mkesicka@caritas.gda.pl
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Odnośnik do ogłoszenia: https://www.caritas.gda.pl/ogloszenia/oferty-pracy/5835-2/

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli Element

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Caritas Archidiecezji Gdańskiej z siedzibą w Sopocie, Al. Niepodległości 778, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje) Element

Administrator danych:

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Caritas Archidiecezji Gdańskiej, al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot

Inspektor Ochrony Danych:

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail iodgdansk@caritas.gda.pl, tel. (58) 555 78 78, lub pod adresem: al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot, w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:

Pana/Pani dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust.1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Caritas Archidiecezji Gdańskiej będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art.6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pana/Pani zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust.2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu Pracy oraz § 1 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.

Przekazywanie danych podmiotom trzecim

Pana/Pani dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.

Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Pana/Panią zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pana/Pani dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

Uprawnienia osoby, której dane są przetwarzane

Wyrażający zgodę ma prawo:

1) prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

2) prawo do sprostowania (poprawiania) do Twoich danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

3) prawo do usunięcia do Twoich danych osobowych;

4) prawo do ograniczenia przetwarzania do Twoich danych osobowych;

5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;

6) prawo do przenoszenia danych Twoich danych osobowych;

7) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych;

8) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w postaci Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Profilowanie

Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu

Informacja o dobrowolności podania danych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.

Zapytania ofertowe

Wykonanie prac remontowych wraz z zabudową meblową w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy „Dom Dobra” przy ul. Dobrej 8 w Gdańsku

CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ poszukuje Wykonawcy w ramach zapytania ofertowego na:

Wykonanie prac remontowych wraz z zabudową meblową w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy „Dom Dobra” przy ul. Dobrej 8 w Gdańsku

W przypadku zainteresowania prosimy o przesłanie ofert w terminie do 3.11.2025r.

Ogłoszenie do pobrania:

Zapytanie – remont Dobra, Gdańsk

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/ZO/2025/RB

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/ZO/2025/RB

Wykonanie, dostawa i montaż mebli do kuchni i pracowni terapeutycznych WTZ w Krzywym Kole

Caritas Archidiecezji Gdańskiej ogłasza zapytanie ofertowe na wykonanie, dostawa i montaż mebli do kuchni oraz do pracowni terapeutycznych Warsztatów Terapii Zajęciowej funkcjonujących w ramach Centrum Pomocowego Caritas im. Św. Matki Teresy z Kalkuty w Krzywym Kole, Krzywe Koło 36, gm. Suchy Dąb.

Projekt jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach projektu  „Odbudowa potencjału WTZ Krzywe Koło – 2024” (Umowa nr WRR/F/2/2024).

Termin składania ofert przedłużono do 24.10.2025 do godziny 10:00.

Istotne Warunki Zapytania Ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1. Formularz ofertowy

Załącznik nr 2. Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 3. Wykaz doświadczenia w zakresie wykonania i dostaw mebli

Załącznik nr 4. Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5. Specyfikacja zamówienia

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

Zakup sprzętu IT na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy”

Poszukuje Dostawcy w ramach zapytania ofertowego na: zakup sprzętu IT na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy” finansowanego przez NIW-CRSO ze środków Rządowego Programu Wspierania Rozwoju Uniwersytetów Ludowych na lata 2020–2030.

Zapytanie-ofertowe-sprzet-IT-05.10.2025 – odpowiedź na pytania<<POBIERZ>>

Odnośnik do ogłoszenia:

Zakup sprzętu IT na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy”

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

Zakup namiotu wystawowego na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy”

Poszukuje Dostawcy w ramach zapytania ofertowego na: zakup namiotu wystawowego na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy” finansowanego przez NIW-CRSO ze środków Rządowego Programu Wspierania Rozwoju Uniwersytetów Ludowych na lata 2020–2030.

Zapytanie-ofertowe-namiot-07.10.2025<<POBIERZ>>

Wyniki: informacja do oferentów<<POBIERZ>>

Odnośnik do ogłoszenia: https://www.caritas.gda.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zakup-namiotu-wystawowego-na-potrzeby-projektu-morski-mobilny-uniwersytet-ludowy/

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia

Zakup sprzętu IT na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy”

Poszukuje Dostawcy w ramach zapytania ofertowego na:

zakup sprzętu IT na potrzeby projektu „Morski Mobilny Uniwersytet Ludowy”
finansowanego przez NIW-CRSO ze środków Rządowego Programu Wspierania Rozwoju Uniwersytetów Ludowych na lata 2020–2030

Szczegóły: Zapytanie-ofertowe-sprzet-IT-05.10.2025<<POBIERZ>>

Wyniki: informacja do oferentów<<POBIERZ>>

Kopiuj odnośnik do ogłoszenia
Przejdź do treści