Specjalista ds. Kadr i Płac

Zadania:

  • Naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami i potrąceniami (w tym naliczanie cząstkowych wynagrodzeń w rozbiciu na wieloetatowość lub uczestnictwo danego pracownika w różnych projektach), naliczenia ZUS i PIT od wynagrodzeń.
  • Naliczanie zasiłków chorobowych dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,
  • Sporządzanie sprawozdań do ZUS, GUS i PFRON ( w tym umiejętność rozliczania dotacji  PFRON na platformie SODiR).
  • Analiza kompletności dokumentów niezbędnych do zatrudnienia w oparciu o przepisy Prawa Pracy i Prawa Ubezpieczeń Społecznych, kodeksu Cywilnego oraz wewnętrzne procedury,
  • Wystawianie skierowań na badania lekarskie i zgłaszanie osób do szkoleń BHP,
  • Rejestracja dokumentacji pracowniczej w systemie kadrowym Comarch Optima, w tym wystawianie umów o pracę i zlecenia, aneksów oraz wystawianie umów kontraktowych,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników w systemach równoważnych.
  • rozliczanie benefitów, potrąceń pracowniczych
  • rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • wystawianie świadectw pracy oraz druków Z-3, Z-3A, ERP-7 po ustaniu zatrudnienia,
  • zgłoszenia na PUE ZUS umów o dzieło,
  • wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem, w tym zaświadczenia dla cudzoziemców o zatrudnieniu do Wojewody Pomorskiego (tzw. Załącznik nr 1)
  • przygotowywanie zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
  • przygotowywanie raportów i informacji związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem, raportowanie dla księgowości i Zarządu CAG.
  • archiwizacja dokumentacji pracowniczej,
  • korespondencja e-mail i odbieranie telefonów.

Oczekiwania:

  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku (minimum 2 lata),
  • umiejętność policzenia wynagrodzenia i zasiłków bez pomocy systemu płacowego oraz rozliczenia części wynagrodzenia pracownika w oparciu o koszty całkowite pracodawcy (zasady dyscypliny budżetowej kosztów pracowniczych w projekcie)
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej i płacowej,
  • umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów,
  • praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych ze szczególnym naciskiem na zasady podlegania ubezpieczeniom społecznych w przypadku umów cywilnoprawnych.
  • znajomość obsługi programu Comarch Optima, Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność pracy w zespole, terminowość
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy,
  • Zdolności analityczne w przygotowywaniu zmieniających zapisów w umowach dla poszczególnych projektów, samodzielność.

Nasza oferta:

  • stabilne zatrudnienie,
  • umowa o pracę,
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • przyjazna atmosfera w pracy.

Prosimy osoby zainteresowane o przesłanie CV na adres: gdansk@caritas.gda.pl

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac zgodnie z ogłoszeniem z dnia 26.01.2022r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).