W dniach 13.09 – 15.09.2010 wybraliśmy się na dość długo oczekiwaną wycieczkę. Nie ukrywamy, że napięcie towarzyszące przygotowaniom do tej eskapady towarzyszyło warsztatowcom już od dawna.. Wszyscy odliczali dni do wyjazdu. Aż w końcu przyszedł ten upragniony  poniedziałkowy poranek i mogliśmy w końcu wsiąść do autobusu , aby wyruszyć po przygodę.  Dzisiaj już  wiemy, że aura okazała się dla nas łaskawa i dzięki temu mogliśmy zrealizować wszystkie zaplanowane atrakcje naszej wycieczki. A było tego sporo…. Otóż najpierw pojechaliśmy do Biskupina, aby zwiedzić tam Muzeum Archeologiczne oraz osadę biskupińską, następnie dotarliśmy do Zamku Bierzgłowskiego ,w którym zatrzymaliśmy się na nocleg. Chyba mało kto z nas  spał wcześniej w gotyckich murach, naprawdę jest to przeżycie niezwykłe. Polecamy to miejsce ! Kolejny cały dzień spędziliśmy w Toruniu, a tam mieliśmy zorganizowany rejs statkiem po Wiśle, seans w Planetarium , zwiedzanie ruin zamku,  spacer po starówce itd .Oczywiście nie mogło być inaczej i każdy z nas wrócił z Torunia z paczką przepysznych pierniczków. Ostatni dzień wycieczki dostarczył nam również wiele wrażeń, a to za przyczyną ogromnych stworów, które podziwialiśmy w Parku Jurajskim w Solcu Kujawskim. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i nasza wycieczka również dobiegła końca, ale dzięki niej jesteśmy ubogaceni o wiele, wiele fantastycznych przeżyć i wrażeń.