Kampania Pola Nadziei ma coraz większy zasięg. Tym razem dzięki życzliwości Przyjaciół i Partnerów Domu Hospicyjnego św. Józefa w Sopocie Caritas Archidiecezji Gdańskiej firmie Admotion świąteczne przesłanie hospicyjne znalazło się na ekranie cyfrowym w kolejce SKM.

– Bardzo chętnie włączyliśmy się w tę inicjatywę propagowania przesłania nadziei, z którym wychodzi do ludzi Dom Hospicyjny św. Józefa w Sopocie – mówi Mateusz Rybakowski, Dyrektor Handlowy firmy Admotion Sp. z o.o.

 

 

Spot przedstawiający idee hospicyjną i realizowane w ciągu roku wydarzenia jest emitowany na pierwszych nośnikach cyfrowych zainstalowanych w SKM przez firmę Admotion. System Digital Signage funkcjonuje w transporcie kolejowym od października 2011. Został uruchomiony jako System Informacji Metropolitalnej – zespół ekranów LCD w Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście. Instalacja systemu ma na celu propagowanie treści związanych z promocją Pomorza oraz informowanie pasażerów SKM o zmianach w rozkładach jazdy, pogodzie czy wydarzeniach w regionie.

 

Serwis pogodowy, ciekawostki związane z regionem, wyniki meczów lokalnych drużyn, nauka języka kaszubskiego – to tylko niektóre z informacji docierających do Pasażerów dzięki systemowi ekranów zamontowanych w Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście.

 

Na ten moment w system wyposażony jest jeden tabor – zainstalowaliśmy w nim sześć zdalnie sterowanych 22-calowych ekranów LCD.