We wtorek 23 marca 2010 r. w Centrali Caritas w Sopocie odbyło się ostatnie spotkanie eksperckie dla najbliższego otoczenia uczestników projektu. Spotkanie zorganizowane zostało w formie warsztatów na temat: „Gdy zaczynam pracę – świat staje na głowie – skuteczne zarządzanie czasem”. Podczas spotkania uczestnicy projektu brali udział w różnorodnych ćwiczeniach grupowych i indywidualnych mających na celu uświadomienie im, na czym polega skutecznie i efektywnie zarządzanie czasem. Korzystając z pomocy eksperta próbowali określać swoje własne cele – zastanawiając się, co jest ważne przy ich definiowaniu i późniejszej realizacji. Ponadto omawiali ewentualne trudności, jakie mogą napotkać podczas realizowania ustalonego planu oraz jak podtrzymywać motywację, kiedy pojawia się zwątpienie. Na zakończenie spotkania wspólnie z ekspertem prowadzącym zajęcia starali się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak zdobyte umiejętności i wiedzę mogą zastosować w swoim życiu codziennym.