W tym roku jako cel naszego zimowiska został wybrany Elbląg i jego okolice. Pierwszego dnia wycieczki pojechaliśmy do Malborka. Tam zwiedziliśmy ogromy zamek krzyżacki. Obejrzeliśmy pomieszczenia zamkowe i dowiedzieliśmy się kilu ciekawostek na tema życia zakonników. Z Malborka pojechaliśmy do Elbląga. Po zakwaterowaniu i zjedzeniu obiadu poszliśmy na spacer po mieście. Naszym przewodnikiem był pan Piotr, który pochodzi z Elbląga. Później udaliśmy się na lodowisko. Następnego dnia pojechaliśmy do Fromborka, w którym to mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik. Tam też został pochowany. Zwiedziliśmy muzeum poświęcone polskiemu astronomowi oraz przepiękną katedrę. Na koniec wizyty obejrzeliśmy pokaz w planetarium. Po obiedzie pojechaliśmy do Braniewa, żeby zrelaksować się i ogrzać w ciepłych wodach Aquaparku. Zabawa była świetna i każdy nabrał sił na ostatni dzień. W piątek (31.01.2014r) poszliśmy zwiedzić elbląską starówkę. Towarzyszył nam przewodnik, który opowiadał nam o historii miasta. Znaleźliśmy również chwilę na zakupienie pamiątek. Odwiedziliśmy też sklep w którym kupiliśmy słodycze z fabryki cukierków, która mieści się w środku Elbląga.