Dostępność Dostępność Dostępność
  • A A A
  • A

Wolontariat biurowy to forma wolontariatu polegająca na wykonywaniu zadań administracyjno-organizacyjnych w biurze instytucji, organizacji pozarządowej, fundacji czy stowarzyszenia. Jest to wsparcie „od zaplecza”, które nie wiąże się bezpośrednio z pracą w terenie czy bezpośrednią pomocą beneficjentom, ale ma kluczowe znaczenie dla sprawnego działania organizacji.

Do typowych zadań wolontariatu biurowego należą m.in.:

  • obsługa dokumentacji i korespondencji,

  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,

  • wprowadzanie danych do systemów,

  • wsparcie w organizacji wydarzeń,

  • pomoc w działaniach promocyjnych,

  • kontakt telefoniczny lub mailowy z beneficjentami i partnerami.

Można powiedzieć, że wolontariat biurowy to wspieranie misji organizacji poprzez zadania administracyjne, które umożliwiają sprawne funkcjonowanie jej działalności.

Dołącz do Wolontariatu Caritas!

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

 cwgdansk@caritas.gda.pl

 668 360 889

Przejdź do treści