Specjalista ds. kadr i płac

Zadania:

  • ewidencjonowanie nieobecności pracowników,
  • rozliczanie czasu pracy pracowników,
  • rozliczanie benefitów,
  • obsługa ZFŚS,
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników,
  • sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i US oraz informacji do GUS,
  • wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,
  • przygotowywanie raportów i informacji związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem.

Oczekiwania:

  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku (minimum 2 lata),
  • umiejętność samodzielnego rozliczania płac i prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
  • umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów,
  • praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • znajomość obsługi programu Comarch Optima, Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy,
  • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość.

Nasza oferta:

  • stabilne zatrudnienie,
  • umowa o pracę,
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • przyjazna atmosfera w pracy.

Osoby zainteresowane i spełniające kryteria prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy: gdansk@caritas.gda.pl  wraz z poniższą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac zgodnie z ogłoszeniem z dnia 11.10.2021 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Caritas Archidiecezji Gdańskiej przez okres najbliższych 6 miesięcy.