Dnia 3 lipca grupa dziesięciu osób, które zdobyły nagrodę w konkursie „Moje wymarzona wakacje” o godzinie 7:30 wsiadły do pociągu, który zabrał ich do Giżycka. Wtedy zaczęła się nasza przygoda. Po meczącej 5 godzinnej podróży czekała na nas grupa osób z Fundacji „Pogotowie Teatralne”, wraz z nimi wolnym spacerkiem nad kanałem wybraliśmy się do Hotelu Las. Doszliśmy, rozpakowaliśmy się w pokojach, które bardzo nam się spodobały… i zaczęły się nasze WYMARZONE WAKACJE. Pierwszy dzień zleciał nam bardzo szybko. Powitała nas Pani Joanna – prezes Hotelu, oraz poznaliśmy dwie pozostałe grupy: z Tarnowskich Gór oraz z Tczewa. Postaram się jak najkrócej opowiedzieć co robiliśmy przez te 8 dni. Zaczynam:

Pływaliśmy na rowerach wodnych, łódką, statkiem i jachtem. To było super przeczycie, a krajobrazy przepiękne.

Były również konkursy – trudno jest napisać jak wszyscy świetnie się bawili. Konkursy z tańcami to było to, co najbardziej mi się podobało – na pewno nie tylko mi. Jestem pewna, że wszyscy bawili się tak świetnie jak ja. Tyle wydarzyło się przez ten tydzień, że trudno to spamiętać.

Mieliśmy wycieczkę do Lasu Miejskiego, gdzie wspaniały Pan Sławomir Kowalczyk pokazał nam urokliwe miejsca oraz opowiadał wspaniałe historie o okolicy.

Mogliśmy ulepić własne miseczki w Pracowni Ceramicznej 'Ogniem Malowana’.

Zwiedzaliśmy Twierdzę Boyen gdzie mieliśmy również zajęcia militarystyczne.

Spacerowaliśmy po Giżycku poznające jego uroki i zabytki, a także jedliśmy pyszne lody.

Byliśmy na wycieczce w Republice Ściborskiej gdzie było dużo przepięknych psów, a my mogliśmy poczuć się jak prawdziwi Indianie gdy strzelaliśmy z łuku, tańczyliśmy, bawiliśmy się w indiańskie zabawy.

Hotel Las również zapewnił nam wyjazd do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Zwierzęta często widziane tylko w telewizji czy ZOO teraz mieliśmy na wyciągniecie ręki, kiedy towarzyszyły nam w zwiedzaniu.

Bardzo dziękujemy za tak wspaniale zorganizowany czas i naprawdę wspaniałą atmosferę. Zrobiliśmy bardzo dużo zdjęć, ale i tak nie oddają one tego wspaniale spędzonego czasu.